Managerii potriviti

Lipsa increderii

Atunci cand managerii nu au incredere in capaciatea propriilor angajati de a-si indeplini obiectivele, acest lucru are numeroase urmari. Micromanagementul este un exemplu de lucru, iar verificarea permanenta este un alt defect. Daca iti tratezi angajatii ca si cum nu ai avea incredere in ei, nu poti avea si rezultate notabile. Urmarirea, tracasarea si atragerea atentiei la fiecare greseala pe care o fac sunt, de asemenea, erori in administrarea unei companii.Nu-i asa ca va suna familiar cu vechile obiceiuri, in care oamenii abia asteapta sa fuga la un alt loc de munca?

Nu in ultimul rand, este o greseala sa nu asculti angajatii si sa desconsideri orice opinie venita din partea lor. Ascultarea proactiva este o abilitate manageriala de baza. Managerii pot fi invatati sa capete abilitati de ascultare, insa daca managerul considera ca ascultarea este doar un alt mod de a demonstra ca in acest mod poate controla mai bine oamenii, atunci trainingul nu este neaparat necesar. Buna capacitate de ascultare este o calitate care va fi recunoscuta si care isi demonstreaza eficienta in activitatea unei companii.

Atunci cand angajatii au sentimentul ca sunt ascultati si auziti, se simt cu adevarat importanti si respectati. In acelasi timp, ca manager, vei avea parte de mai multe informatii atunci cand portile companiei se deschid, in fiecare dimineata. O alta greseala este sa luati decizii si abia apoi sa ii intrebati pe oameni ce parere au despre asta. Cu acest mod de lucru, cel mult, puteti pacali cativa angajati. Dar, curand cei mai buni dintre angajatii dumneavoastra va vor intoarce totul cu aceeasi moneda.

Leave a Reply