Cum sa scrii un advertorial

Daca esti un scritor de orice tip, indiferent ca lucrezi in marketing, in relatii publice sau esti copywriter, la un moment dat in cariera ta, tot ti se va solicita sa scrii un advertorial. Cunoscute si ca forma lunga a anunturilor publicitare, advertorialele sunt de fapt opusul reclamelor tipice, care se bazeaza in proportie de 90 la suta pe efectul vizual. In schimb, advertorialele sunt concepute sa arate ca un articol consistent dintr-o publicatie, care se doresc a fi interesante si sa divulge o serie de informatii cheie despre un anumit produs sau serviciu. Luand toate acestea in considerare, sa vedem care ar fi modurile cele mai simple prin care advertorialele dumneavoastra ar putea fi pe placul clientilor.

In primul rand, advertorialul trebuie sa fie interesant. Fara a fi neaparat specialist in asta, ai putea face sa vinzi un transatlantic, daca esti inarmat cu ceea ce trebuie. Prin urmare, scriitorii de advertoriale trebuie sa urmareasca o serie de puncte de vanzare, pentru a avea succes. Totodata, vor trebui sa dea senzatia unei documentari asidue in scrierea materialului, aceasta reprezentand de fapt baza materialului. Din pacate insa, de cele mai multe ori, articolele din aceasta categorie arata mai degraba ca o introducere din Wikipedia, decat ceva care sa te faca sa cumperi un produs.

Leave a Reply