alexandru February 23, 2018

Toate informatiile ne sunt furnizate de expertii de la firma de seo Dan Bradu. Includeti marca dvs. in titlurile site-ului, dar faceti-o concis. Titlul paginii dvs. de pornire este un loc bun pentru a include unele informatii suplimentare pe site-ul dvs. Iata un exemplu: ExampleSiteSocial, locul ideal pentru intalniri si schimburi. Cu toate acestea, afisarea acestui text in titlul fiecarei pagini a site-ului afecteaza lizibilitatea acestuia.

De asemenea, suna foarte repetitiv daca aceeasi interogare afiseaza mai multe pagini ale site-ului dvs. In acest caz, includeti numai numele site-ului dvs., la inceputul sau sfarsitul fiecarui titlu de pagina si separati-l de restul titlului de un delimitator, cum ar fi o linie, o bara verticala sau doua puncte, astfel:

<title> ExampleSiteSocial: creati un cont. </ title>

Aveti grija cand interziceti cautarea paginilor dvs. de catre motoarele de cautare. Utilizarea protocolului robots.txt de pe site-ul dvs. poate bloca explorarea paginilor dvs. de catre serviciile google, dar nu neaparat indexarea acestora. De exemplu, va putem indexa pagina daca o detectam urmand un link de pe alt site. Pentru a le afisa in rezultatele cautarii, trebuie sa le oferim un titlu.

Deoarece accesul la continutul paginilor dvs. este blocat, ne bazam pe continut in afara paginii, cum ar fi textul de ancorare utilizat pe alte site-uri, pentru a crea un titlu al paginii.

Iata o declaratie a unui angajat Google:

Daca intr-adevar doriti sa impiedicati indexarea unei adrese URL, puteti utiliza etichete Meta.

Daca descoperim ca un anumit rezultat este afectat de oricare dintre problemele descrise mai sus, este posibil sa incercam sa generam un titlu imbunatatit din texte ancore, text de pagina sau din alte surse . Cu toate acestea, este posibil ca paginile cu titluri concise, descriptive si bine formulate sa fie afisate in rezultatele cautarii cu titluri diferite, astfel incat relevanta acestora sa fie mai evidenta.

Acest lucru este usor de explicat: prin natura, eticheta de titlu specificata de un webmaster este statica si fixa, indiferent de interogare. Prin urmare, suntem mai in masura sa gasim un titlu relevant odata ce cererea utilizatorului este cunoscuta. Acest titlu alternativ ajuta utilizatorul si, prin urmare, ajuta la optimizarea site-ului.

Cand utilizatorii navigheaza in rezultatele unei cautari, acestia incearca sa gaseasca termenii interogarii sau alti indicatori relevanti. Un titlu care a fost adaptat pentru a corespunde interogarii este, prin urmare, mult mai probabil sa atraga atentia utilizatorului si sa ii solicite sa faca clic pe link.

Daca observati ca paginile dvs. apar in rezultatele cautarii cu titluri modificate, verificati daca vreuna dintre problemele descrise mai sus le afecteaza. Daca nu este cazul, intrebati-va daca aceste titluri modificate nu sunt mai potrivite pentru interogare. Daca tot credeti ca titlul original ar fi mai bun, anuntati-ne despre asta pe Forumul de ajutor pentru webmasteri.

Atributul “descriere” din eticheta <meta> reprezinta o modalitate buna de a oferi un rezumat concis si usor de inteles al continutului fiecarei pagini a site-ului dvs. Atributul “meta descriere” al unei pagini poate fi uneori folosit in fragmente de rezultate ale cautarii, daca credem ca ofera utilizatorilor web o descriere mai exacta decat doar continutul paginii. Specificatiile “meta description” pot contribui la imbunatatirea numarului de clicuri pe site-ul dvs. Iata cateva sfaturi pentru utilizarea corecta a acestora.

Asigurati-va ca fiecare pagina de pe site-ul dvs. are un atribut “meta description”. Pagina Sugestii HTML pentru Consola de cautare afiseaza paginile de pe site-ul dvs. in care lipsesc sau sunt problematice atributele “meta description”.

Leave a comment.